poniedziałek, 28 stycznia 2013

Photo blog 15 (współpraca z Ann)

Witajcie,
Kolejny raz zrobiłam zdjęcia z Ann.  


 
Jessie Ware - Wildest Moments

Zaprezentuję dwa motywy: 
1. "Powiew lata w środku zimy"
2."Kąpiel o północy"

Przypominam Wam o moim adresie e-mail (maryhelp@onet.pl) piszcie tam wszystko co chcecie może macie jakieś osobiste pytanie...
W wolnym czasie zajrzyjcie na mojego modowego bloga: http://mary27help.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam.

 1. Powiew lata w środku zimy









 

 
2. Kąpiel o północy  












 
Z góry dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. ;)  



 

Dnia 19 stycznia miałam okazję uczestniczyć w V Jubileuszowym Balu Charytatywnym u Skłodowskiej, podczas, którego zorganiwowano wernisaż prac fotograficznych. Na wystawie między innymi znalazło się moje zdjęcie z Ann w stylizacji karnawału weneckiego. Całą sesję mogliście oglądać w 8. poście ----> http://photomary27.blogspot.com/2012_11_01_archive.html. 


 Na razie <3



16 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! przyjaciółka dawno temu chciała mi zrobić podobne zdjęcia w wannie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie. Szkoda, że te sesje tak długo trwają, woda robi się zimna i modelki narzekają :-P

      Usuń
  2. jedno słowo : jesteś boska . !
    super zdjęci i wgl makijaż . wszystko mi się podoba . !
    zapraszam :D
    because-polish-girls-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaobserwowałam i liczę na rewanż:)
      because-polish-girls-are-beautiful.blogspot.com/

      Usuń
    2. Też zaobserwowałam Twojego już ;-)

      Usuń
  3. Ciekawe zdjęcia, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zdjęcia.
    Najbardziej mi przypadły do gustu te w wannie. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Te motyle faktycznie przywołują na myśl lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i can't understand what is written but the photos are really good!
    congrats.
    Stay in touch:

    http://theduplicity.blogspot.pt/

    with love,
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjecia. Nie spodziewałam się, że to tak genialnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia Robią Wrażenie. Czekam na Twoje kolejne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  9. PS
    Wildest moments, to moja ulubiona piosenka w ostatnim czasie. dzięks

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Bardzo mi się podobają ;)Oczywiście obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że modelka ma takie nieobecne spojrzenie :( np. strach w jej oczach dodał by dynamiczności w zdjęciach.
    Rozwijaj się bo masz mega potencjał :)
    Pozdrawiam Evenfllow :)

    OdpowiedzUsuń