poniedziałek, 24 grudnia 2012

Photo blog 13

No i wreszcie obiecane zdjęcia nocne, czyli krótki sprawozdanie z pobytu ze Starówki, która w tym roku wygląda naprawdę magicznie. Wykorzystałam wszystkie lampeczki, żaróweczki, świecące ulice, prezenty i mega ogromną choinkę ;) i postanowiłam zabawić się światłem. Efekty...? Chyba ciekawe, sami oceńcie.













Wesołych świąt wesołego Nowego Roku i wszystkiego, wszystkiego najlepszego. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=K5bo4VDEH-U --> i specjalnie dla Was - All Iwant for Christmas is you :*

Pozdrawiam, Mary

4 komentarze:

  1. To jest właśnie magia świąt. Cudowne zdjęcia, a jakie efekty po zabawie z światłem. Fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Świetnym przykładem na to może być zdjęcie ze wstążką i Hotelem Bristol... Praktycznie to samo zdjęcie, ale wykonane na różnych przesłonach, czasach i trybach. Są równie tak samo mroczne, ale nadal nie mogę się zdecydować które lepsze, więc wstawiłam dwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt - Warszawa wygląda przeslicznie, a ty to pięknie wykorzystalas i zrobilas cudze zdjęcia. Gratulacje!!!
    Czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mogę ci pogratulować Mary

    OdpowiedzUsuń